در این بازدید، گزارشی از فعالیتها، نحوه ارائه خدمات فوریتی اجتماعی، فرایند مداخله در بحران، و همچنین عملکرد سامانه مشاوره تلفنی در حوزههای روانشناختی، خانوادگی و اجتماعی ارائه شد.
دکتر جعفری ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان این دو واحد، بر اهمیت تقویت پاسخگویی بهموقع، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای پوشش حمایتی برای اقشار آسیبپذیر تأکید کرد.
وی همچنین با حضور در بخشهای مختلف، از نزدیک در جریان نیازها، چالشها و درخواستهای کارشناسان و کارکنان قرار گرفت و بر برنامهریزی برای بهبود زیرساختها و توسعه خدمات تخصصی در استان گیلان تأکید نمود.












نظر شما